شهید محمد تقی قویدل طلبه ای فاضل، انقلابی و متعهد بود
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیلان و آدرس shiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 حجت الاسلام حاجی زاده در مراسم تجلیل از شهید روحانی شاخص سال 92 بیان داشت: شهید قویدل طلبه ای فاضل، انقلابی و متعهد بود.

به گزارش  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، مراسم تجلیل از شهید محمد تقی قویدل شهید روحانی شاخص سال 92 در محل نماز خانه حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان اهر برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام  والمسلمین حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر که در دوران تحصیل در حوزه علمیه  تبریز، قم و در دوران هشت سال دفاع مقدس همدرس و همرزم این شهید بود به بیان گوشه هایی از زندگی این شهید والامقام پرداخت.
وی اظهار داشت: تا جایی که به یاد دارم شهید محمد تقی قویدل از طلاب فاضل، پرتحرک، انقلابی و متعهد بود که از اوایل انقلاب در صحنه حضور داشت و در دوران دفاع مقدس نیز صحنه را خالی نگذاشت و برای دفاع از اسلام و آرمانهای بلند امام خمینی (ره) عازم جبهه های حق علیه باطل گردید.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار نیز پرداخت و گفت: ما باهم در تبریز و قم هم مدرسه و هم حوزه بودیم. او هم از نظر علمی بسیار بالا و فاضل بود و هم از نظر انقلابی و متعهد بودن بودن فردی نمونه بود. وی اخلاقی حسنه داشت متانتی که برای یک روحانی لازم است در او بود.
وی ادامه داد: شهید محمد تقی قویدل یک پارچه تقوا بود، انسانی روشن و از نظر مسائل تبلیغی فوق العلده به جوانان و نوجوانان علاقمند بود مخصوصا در تابستانها هر جا گروهی از جوانان را مشاهده می کرد سعی میکرد با برگزاری کلاسهای قرآن در تبریز و دیگر شهرها آنان را با قرآن و معنویات بیش از پیش آشنا کند و از گرویدن به مسائل دیگر بر حذر دارد.
همرزم شهید محمد تقی قویدل در مورد شهادت این شهید بزرگوار نیز گفت: بعد از شهادت بعضی از دوستان او غصه میخورد که ای کاش با آن شهیدان با هم بودیم و نهایتا نتوانست تحمل کند و به جبهه رفت و به آرزوی دیرینه اش که شهادت بود در سال 64 در شهرفاو در کنار اروند رود رسید.
حجت الاسلام  والمسلمین حاجی زاده افزود: ما هم از خدا مساات داریم که روح شهیدان را برای ما دعاگو قرار دهد و به ماتوفیق دهد مسیری را که اینها در راه هدایت و ارشاد جامعه طی نموده اند بتوانیم ادامه دهیم و شرمنده این عزیزان نباشیم. درخواست من از طلاب و روحانیون عزیز این است که وصیت نامه این شهید گرانقدر را بخوانند و نگذارند وصیت این شهید عزیز بر زمین بماند.

برچسب‌ها: 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, ] [ 17:20 ] [ سید باقر دینی . ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ ندای لیلان خوش آمدید




موضوعات
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 83632
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

زیارت عاشورا